Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Zamówienie można złożyć poprzez umieszczenie produktów w koszyku, a następnie uzupełnienie informacji o szczegółach płatności i dostawy. Można też złożyć zamówienie za pośrednictwem infolinii, dzwoniąc pod numer 660 627 627.
Jak anulować złożone zamówienie?
Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię lub wysyłając wiadomość na adres mailowy:
e-sklep@abraonline.pl.
Czy można płacić gotówką przy odbiorze w miejscu dostawy?
Niestety nie, gotówką przy odbiorze można płacić tylko w sklepie stacjonarnym. W przypadku zainteresowania dostawą do domu zamówienie musi być wcześniej w całości opłacone.
Jak sprawdzić status złożonego zamówienia?
Jeżeli dokonano zakupu jako zalogowany użytkownik, to status zamówienia znajduje się w sekcji „Moje konto”. W pozostałych przypadkach status można sprawdzić, kontaktując się z przypisanym do zamówienia sklepem.
Jak zmienić formę płatności i dane adresowe?
Niestety, niemożliwa jest zmiana formy płatności i danych adresowych wyświetlanych na fakturze. Należy anulować zamówienie poprzez kontakt mailowy
e-sklep@abraonline.pl. i złożyć je ponownie.
Nie dostałem/am potwierdzenia zamówienia. Jak sprawdzić czy jest ono realizowane?
Brak potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach należy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać również dzwoniąc na infolinię.
Jaki jest koszt transportu mebli pod wskazany adres?
Można go obliczyć samodzielnie na stronie każdego produktu oraz w koszyku, a także zapytać o to naszego konsultanta – za pośrednictwem infolinii.
Czy koszt transportu zależy od wielkości zamówienia?
Koszt transportu nie jest uzależniony od liczby zamówionych produktów, tylko od lokalizacji dostawy.
Czy cena transportu obejmuje wniesienie?
Cena transportu obejmuje wniesienie zamówienia jedynie na parter.
Jak sprawdzić lub zmienić termin dostawy?
Można tego dokonać poprzez bezpośredni kontakt ze sklepem stacjonarnym obsługującym zamówienie. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Sklepy”.
Czy mogę odebrać zamówienie w późniejszym terminie?
Zazwyczaj nie ma z tym problemu. Prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem stacjonarnym obsługującym zamówienie. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Sklepy”.
Czy można złożyć zamówienie z dostawą za granicę?
Dostawa towaru jest ograniczone tylko do obszaru Polski.
Jak złożyć zamówienie, do którego doliczane są punkty Vitay lub Payback?
Należy wejść na stronę odpowiedniego partnera (Vitay lub Payback), spośród partnerów wybrać sklep Abra i poprzez przekierowanie dokonać zakupu na naszej stronie. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem infolinii.
Czy do złożenia reklamacji jest potrzebny paragon fiskalny?
Paragon fiskalny nie jest konieczny do zareklamowania towaru. Niemniej znacznie ułatwia złożenie reklamacji, ponieważ jest dowodem potwierdzającym, że klient nabył rzecz w danym sklepie i w danej cenie. Sprzedawca nie może uzależniać przyjęcia reklamacji od dostarczenia paragonu fiskalnego.
Czy na czas realizacji reklamacji otrzymuje mebel zastępczy?
Producent realizując reklamacje, powinien dokonywać jej w taki sposób, by nie narażać klienta na jakiekolwiek niedogodności (np. brak spania). Producent może zapewnić klientowi na czas naprawy towaru mebel zastępczy. Najlepiej jednak zgłosić potrzebę spania zastępczego podczas spisania reklamacji.
Jak wygląda realizacja reklamacji na meble tapicerowane?
W przypadku reklamacji mebli tapicerowanych, sprzedawca powinien poinformować klienta o możliwości zabrania mebla do naprawy w warunkach fabrycznych u producenta. O tym, czy możliwa jest naprawa mebla u klienta decyduje serwisant, po wcześniejszym dokonaniu weryfikacji uszkodzeń.
Czy można reklamować przeceniony produkt, kupiony na wyprzedaży lub promocji?
Tak, chyba, że sprzedawca poinformował nas, że produkt jest przeceniony ze względu na wadę i pokazał to uszkodzenie.
Czy producent/sprzedawca ma obowiązek udzielenia Gwarancji na towar?
Nie, Gwarancja jest dobrowolna.
W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek powiadomić klienta o odrzuceniu reklamacji?
Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji, w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia przez klienta. Przyjmuje się poinformowanie klienta listem poleconym.
Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?
Ustawa nie precyzuje dokładnego terminu realizacji reklamacji. Należy to jednak zrobić jak najszybciej.
Czym jest Gwarancja?
Gwarancja nie jest obowiązkowa, obejmuje ona teren Rzeczypospolitej Polskiej i stanowi drugą obok Rękojmi podstawę do złożenia przez klienta reklamacji. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia klienta w sytuacji, gdy sprzedany towar nie posiada cech określanych w oświadczeniu gwarancyjnym.
Czym jest Rękojmia?
Rękojmia jest jedną z dwóch dróg jaką klient może wybrać podczas składania reklamacji. Rękojmia służy klientowi do egzekwowania od sprzedawcy odpowiedzialności, w związku z ujawnioną wadą fizyczną zakupionego towaru.
Czy mogę zrezygnować z zakupu mebli dokonanego w sklepie stacjonarnym?
Polskie prawo nie przewiduje zwrotu towaru pełnowartościowego, zakupionego w sklepie stacjonarnym. ABRA S.A. wychodząc na przeciw klientowi, wprowadziła politykę wymiany towaru. Regulamin Polityki Wymiany Towaru dostępny jest w sklepie stacjonarnym oraz na stronie internetowej w zakładce regulaminy.
Czy mogę zrezygnować z zakupu mebli dokonanego w sklepie internetowym?
Dokonując zakupu w sklepie internetowym masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Czy istnieje możliwość zakupu mebli w niestandardowych wymiarach, na zamówienie?
Nie ma możliwości zamówienia mebli w wymiarach niestandardowych.
Czy można kupić pojedyncze elementy mebla np. uchwyty, półki?
Tak, istnieje taka możliwość. O wycenę elementu oraz dostępność w sprzedaży należy zapytać sprzedawcy w sklepie.
Czy istnieje możliwość zamówienia zmontowanych mebli?
Meble dostarczane są w postaci zdemontowanej, w paczkach do samodzielnego montażu. O możliwość montażu prosimy pytać sprzedawcy w sklepie.